Обґрунтування Газ_2023

Друк

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1

Назва предмета закупівлі

Природний газ; 09120000-6 - Газове паливо за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

2

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2022-11-17-008398-a

4

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Якісні  та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог законодавства України.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання природного газу. За одиницю виміру кількості природного газу приймається метр кубічний, яка у скороченому вигляді має позначення – «м3». Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього та поточного календарних років, становить 11000 м3 з 01.01.2023 по 31.03.2023 року.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі показники встановлені зокрема: розділом III Кодексу ГТС; ДСТУ EN ISO 6974-1:2021 (EN ISO 6974-1:2012, IDT; ISO 6974-1:2012, IDT); ДСТУ EN ISO 6974-2:2021 (EN ISO 6974- 2:2012, IDT; ISO 6974-2:2012, IDT); ДСТУ EN ISO 6974-3:2021 (EN ISO 6974-3:2018, IDT; ISO 6974-3:2018, IDT); ДСТУ EN ISO 6974-5:2021 (EN ISO 6974-5:2014, IDT; ISO 6974- 5:2014, IDT); ДСТУ EN ISO 16960:2021 (EN ISO 16960:2014, IDT; ISO 16960:2014, IDT).

5

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до бюджетного запиту на 2022-2024 роки.

6

Очікувана вартість предмета закупівлі

182092,79 грн з ПДВ. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу природнього газу за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Планування закупівель, в тому числі визначення очікуваної вартості, є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року.

7

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

У зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”, затвердженим Законом України від 12 серпня 2022 року № 2500-ІХ), та Указу Президента України від 7 листопада 2022 року N 757 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від18.11.2022 року № 2738-IX (продовження дії військового стану до 19 лютого 2023 року).Так 19 липня 2022 р. Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» № 812 (далі – Постанова № 812).

Відтак, Постанова №812 в розрізі введення воєнного стану в Україні визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (далі – спеціальні обов’язки), зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, підтримання належного рівня безпеки його постачання споживачам без загрози першочерговій цілі створення повноцінного ринку природного газу, заснованого на засадах вільної конкуренції з дотриманням принципів пропорційності, прозорості та недискримінації. Також відповідно до підпункту 4 пункту 2 Постанови №812 спеціальні обов’язки покладені на ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” – щодо забезпечення постачання природного газу споживачам, що є бюджетними установами відповідно до Бюджетного кодексу України, закладам охорони здоров’я державної власності (казенні підприємства та/або державні установи тощо), закладам охорони здоров’я комунальної власності (комунальні некомерційні підприємства та/або комунальні установи, та/або спільні комунальні підприємства тощо) (далі – бюджетні установи) на умовах передбачених пунктом 6 Постанови №812. Відповідно до вказаного пункту встановлено, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2022 р. по 31 березня 2023 р. (включно) природний газ бюджетним установам на умовах договору постачання, укладеного з цим товариством на період до 31 грудня 2022 р., за ціною, що становить 16390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).

 
kaz-news.ru | ekhut.ru | omsk-media.ru | samara-press.ru | ufa-press.ru